System rejestracji elektronicznej

ANNAYAH umożliwia rejestrację elektroniczną wizyt stomatologicznych. Oferujemy natychmiastowych dostęp do grafiku lekarza, prosty i wygodny sposób rejestracji, a także przypomnienia o zbliżającym się terminie wizyt i kontroli.

 

 

Instrukcja korzystania z systemu rejestracji online

ANNAYAH umożliwia rejestrację elektroniczną wizyt stomatologicznych. Oferujemy natychmiastowych dostęp do grafiku lekarza, prosty i wygodny sposób rejestracji, a także przypomnienia o zbliżającym się terminie wizyt i kontroli.

 

Krok 1:
Po kliknięciu przycisku "REZERWACJA ON-LINE" zostaną Państwo przeniesieni do ekranu wyboru interesujących Państwa terminów wizyt. Należy podać datę końcową przeszukiwania i interesujące Państwa godziny (patrz poniżej).



Krok 2:
Kolejny ekran pokazuje wszystkie dostępne terminy w wybranym okresie. Wybieramy interesującą nas wizytę klikając w przycisk "Wybierz" obok (patrz poniżej).



Krok 3:
System prosi o potwierdzenie czy wybrany termin jest poprawny. Klikamy "Tak" jeżeli jest OK, lub "Nie" jeżeli chcemy coś zmienić (patrz poniżej).



Krok 4:
Jeżeli posiadają już Państwo konto w naszym systemie, prosimy podać swój login (ciąg 10-ciu liczb, który otrzymali Państwo wraz z mailem potwierdzającym utworzenie konta) i hasło by potwierdzić termin.
Jeżeli nie posiadają Państwo jeszcze konta, należy jest stworzyć klikając w przycisk "Rejestracja" (patrz poniżej).



Krok 5:
W celu stworzenia konta należy podać swoje dane osobowe oraz poprawny działający adres e-mail. Należy podać też hasło długości co najmniej 8 znaków. Wymagana jest także zgoda na przetwarzanie Państwa danych w celu rejestracji online przez nasz gabinet, jak również Regulaminu systemu dr100.
Klikamy "Zarejestruj się" (patrz poniżej).



Krok 6:
System dr100 automatycznie wyśle maila aktywującego na podany adres e-mail.
Wiadomość powinna przyjść do 5 minut od dokonania rejestracji. Jeżeli nie widzą jej Państwo w swojej skrzynce odbiorczej, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM Państwa konta.
W mailu aktywacyjnym znajdą Państwo swój login (10-cyfr) oraz link aktywacyjny (patrz poniżej). Należy go kliknąć w celu aktywacji i podać swój login i hasło w kolejnym ekranie by aktywować swoje konto.

WAŻNE!!!
Nie będą mogli się Państwo zalogować dopóki pracownik gabinetu nie zatwierdzi Państwa konta w naszym systemie.
Zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani mailem o dokonaniu akceptacji

Od tej pory mogą się Państwo logować w naszym systemie.